طراحی و پیاده سازی داشبوردهای مدیریتی

براساس تجارب گذشته شرکت کیسان در صنایع مختلف، نظیر بانکداری، بهداشت ودرمان، برق ونیرو و فناوری‌اطلاعات در سنوات اخیر، واحدهای فروش، برنامه‌ریزی استراتژیک و  واحدهای تولید شرکتهای مختلف با تجمیع داده‌های سرگردان سازمان با استفاده فناوری انباره داده و با بکارگیری نرم افزارهای پیاده سازی داشبوردهای مدیریتی نظیر Power Bi  وQlik View مجموعه‌ای ازسرویس‌های نرم‌افزاری، برنامه‌های کاربردی و انواع مختلف دیتا ستها را در راستای تبدیل منابع نامرتبط داده‌ها به اطلاعات تعاملی، منسجم و سه‌بعدی به لحاظ بصری، جهت بهبود تصمیم‌سازی و پیش‌بینی می‌گیرند.

پیاده سازی داشبوردهای مدیریتی

پیاده سازی داشبوردهای مدیریتی

پیاده سازی داشبوردهای مدیریتی

در سازمان‌ها و شرکت‌ها عموم مدیران زمان کافی برای مواجه با فرآیندهای تحلیل داده را ندارند.و ترجیح می‌دهند در هر زمان و مکان که ضرورت ایجاب میکند.بتوانند از طریق داشبوردهای مدیریتی به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنند. امروزه دستگاه‌های الکترونیکی این امکان را برای مدیران فراهم آورده تا صرف کمترین زمان به اطلاعات خود دست یابند. و زمانی دستیابی به این اطلاعات برای تصمیم‌سازی مفید است.که از منابع داده‌ای مختلف به اطلاعات قابل اتکا و به شیوه نمایشی مناسب دست یابند.

به این منظور هوش تجاری کیسان با بکارگیری ابزارهای طراحی نوین داشبوردهای مدیریتی نظیر Power Bi , QlikView شرایطی را برای مدیران ارشد سازمان‌ها فراهم می‌آورند تا با کمترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نیاز خود در داشبوردها دسترسی داشته باشند و تصمیم بر خط اتخاذ نمایند.

نوشتهٔ پیشین
نحوه ی به کار گیری نقشه آفلاین در power bi
نوشتهٔ بعدی
ایجاد Package جهت Shrink کردن Database مرحله دوم

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

آخرین مطالب


گوگل با معرفی مدل جدید زبان بزرگ خود (LLM)، Gemini…
گوگل بارد Bard یک چت بات، انقلابی برای هوش مصنوعی…
چگونه یک متخصص BI تبدیل؟ این یک مسیر خطی نیست،…
برنامه Microsoft Power BI خود را به عنوان یک ابزار…
Api‌های POWER BI REST (رابط‎‌های برنامه نویسی برنامه) یک مجموعه…
فهرست