چرا خدمات هوش تجاری دانش بنیان است؟

زمان مطالعه این مقاله: 5 دقیقه

 

هوش‌تجار‌ی را تحت‌عنوان «توانمندی سازمان جهت تبدیل فرآیندها به داده‌هایی که بتوان آنها را تحلیل و سپس به آگاهی تبدیل نمود»، تعریف می‌کنند تا در زمانی مناسب و با راهکاری درست، در اختیار ذی‌نفعان مربوطه قرار گیرد. نکات مثبت بسیاری در مورد راهکارهای هوش تجاری و لزوم استفاده شرکتها از آنها وجود دارد که به پنج مورد از در این مقاله از هوش‌تجاری کیسان آن اشاره گردیده است. در ادامه همراه ما باشید…دانش بنیان

 

برای مطالعه در مورد شرکت دانش‌بنیان کلیک کنید.

افزایش بهره‌وری

در شیوه‌های سنتی جمع‌آوری داده‌ها، کاربر ابتدا داده‌ها را جمع‌آوری و سپس تحلیل و در نهایت گزارش مربوط بدان را تهیه می‌کرد که این امر به شدت وقت‌گیر بود. به ویژه برای کسب‌و‌کارهای کوچکی که ممکن بود چنین کاربری را در اختیار نداشته باشند. با بکارگیری برنامه هوش تجاری، می‌توانید در هر لحظه (با یک کلیک ساده)، داده‌ها را جمع‌آوری و گزارشات مربوطه را تولید نمایید؛ که در‌نتیجه، زمان و منابع سازمانی آزاد شده و کارمندان می‌توانند کارهای خود را به نحو مؤثرتری به انجام رسانند.

دانش بنیان

دانش بنیان

دسترسی به اطلاعات مناسب

با توجه به افزایش داده‌های در دسترس شرکت‌ها، چنانچه بخواهید جلوتر از رقبایتان باشید، دیگر جدول‌بندی و ارزیابی دستی داده‌ها، عملی نیست. با راه اندازی نرم افزار هوش‌تجاری، داده‌های مرتبط در هر زمانی در ‌دسترس بوده و می‌توان آنها را تجمیع و پایش نمود.


برای ‌مطالعه ‌عوامل‌ بیرونی‌ موثر‌ بهره‌وری ‌و‌رویکرد‌ها ‌درکانون ‌برروی‌ تصویر ‌زیر ‌کلیک‌ کنید.

عوامل

تصمیم‌گیری ماهرانه

علت شکست بسیاری از پروژه‌های تجاری، اتخاذ تصمیمات بحرانی بدون دسترسی به اطلاعات مناسب و هدفمند است. فرآیندهای هوش‌تجاری کمک می‌کنند تا فعالیت‌های گذشته و حال (تقریباً تمامی امور) را مشاهده نمایید. و زمینه ای مستحکم را برای بنا کردن پیش‌بینی‌های آینده در اختیار داشته‌باشید. در اصل، هوش‌تجاری به کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند تا تصمیمات بهتری را (بر پایه اطلاعات مناسب) اتخاذ نمایند.

هوش تجاریدانش بنیان

 

نتایج نزدیکتر به اهداف مقرر

چند‌ بار پیش‌آمده که برای پروژه یا کاری دیگر، چندین هدف به ظاهر معقول را مقرر نموده اید. اما در نهایت نتیجه‌ای به شدت متفاوت دریافت نموده‌اید؟ با هوش‌تجاری، می‌توانید اطلاعات را پیگیری نموده و به‌موقع در‌اختیار کسانی که بدان نیاز دارند، قرار دهید. هوش‌تجاری کمک می‌کند تا در راستای دستیابی به اهدافتان قرار گیرید.


برای مطالعه نکات بسیار مهم عوامل بهبود بهره وری در کانون روی تصویر زیر کلیک کنید. کانون

بازدهی سرمایه

هوش‌تجاری می‌تواند از طریق آگاهی استراتژیک، گزارش‌دهی سریعتر، کاهش هزینه‌های عملیاتی و نیز مخارج کلی، دسترسی به‌داده‌ها و در نهایت اطلاعات با کیفیت‌تر، تأثیر مثبتی را بر روی بازدهی سرمایه شرکت (ROI) بگذارد.

 

 

نوشتهٔ پیشین
اهمیت سئو برای سایت
نوشتهٔ بعدی
تحقیق و جستجوی کلید واژه یا کلمات کلیدی در سئوی سایت
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

آخرین مطالب


گوگل با معرفی مدل جدید زبان بزرگ خود (LLM)، Gemini…
گوگل بارد Bard یک چت بات، انقلابی برای هوش مصنوعی…
چگونه یک متخصص BI تبدیل؟ این یک مسیر خطی نیست،…
برنامه Microsoft Power BI خود را به عنوان یک ابزار…
Api‌های POWER BI REST (رابط‎‌های برنامه نویسی برنامه) یک مجموعه…
فهرست