چطور گزارش ساخته شده در POWER BI را به اشتراک بگذاریم؟ (Power BI Service)

اشتراک گزارش در POWER BI

گزارش آماده شده خود را می توانید بر روی Power BI Service با دیگران به اشتراک بگذارید. برای به اشتراک گذاشتن گزارش بر روی Power BI Service از طریق Power BI Desktop راه‌های کمی وجود دارد.

میتوانید گزارش را بر روی Power BI Servic، انتشار دهید. و یا به صورت یک فایل Pbix مستقیما بر روی Power BI Service آپلود کنید که برای این کار نیاز به اکانت Power BI دارید، و یا فایل Pbix را مانند سایر فایل ها ارسال کنید.

نخست اجازه دهید به روش Publish کردن مستقیم بر روی Power BI Service از Power BI Desktop بپردازیم. از تب Home نوار Ribbon، گزینه Publish را انتخاب کنید.

ممکن است از شما خواسته شود که وارد Power BI شوید، و یا مقصد را انتخاب کنید.

هنگامی که لینک را برای باز کردن گزارش بر روی Power BI انتخاب می‌کنید، گزارش شما در سایت Power BI شما در قسمت My workspace > Reports باز می‌شود.

مرحله 2

راه دیگر برای اشتراک گزارشتان بارگذاری آن در اور بی‌آی‌ سرویس می باشد. وارد سایت https://app.powerbi.com شده، در قسمت Home  گزینه Get Data را از سمت چپ پایین صفحه برای شروع فرآیند بارگذاری دیتا انتخاب کنید.

در صفحه بعد دکمه Get را در قسمت Files انتخاب کنید.

در صفحه بعد، گزینه Load File  را انتخاب کنید. Browse کرده، فایل Power Bi Desktop.Pbix خود را انتخاب کنید، و بر روی Open کلیک کنید. بعد از وارد کردن فایل، می‌توانید آن را در قسمت My workspace > Reports  در نوار سمت چپ Power BI Service ببینید.

ویژوال‌های متفاوت زیادی وجود دارند که می‌توانید برای ساختن گزارش خود در پاور بی‌آی‌ سرویس استفاده کنید، و به دشبورد اضافه کنید.

مرحله 3

برای اشتراک گذاشتن گزارش و یا دشبورد، گزینه Share. را از نوار بالای گزارش یا داشبوردی که باز است انتخاب کرده، و یا آیکن Share کنار نام گزارش یا دشبورد را در My workspace < Reports و یا My workspace < Dashboards انتخاب کنید.

گزارش یا دشبورد به اشتراک گذاشته شده خود را کامل کنید تا ایمیل بفرستد یا لینکی را برای اشتراک گزارش یا دشبورد خود با دیگران دریافت کنید

Power Bi Desktop اتصال به Diagnostics Port ها را پشتیبانی می کند. Diagnostics Port ها به سایر ابزارها امکان برقراری ارتباط جهت انجام اهداف تشخیصی، را می دهد. هنگام استفاده از Diagnostics Port انجام تغییرات در مدل پشتیبانی نمی شود. تغییرات در مدل ممکن است به از بین رفتن اطلاعات منجر شود. هوش تجاری

نوشتهٔ پیشین
تفاوت بین OLEDB و ODBC چیست؟
نوشتهٔ بعدی
استفاده از Bookmark ها در Power BI Desktop
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

آخرین مطالب


گوگل با معرفی مدل جدید زبان بزرگ خود (LLM)، Gemini…
گوگل بارد Bard یک چت بات، انقلابی برای هوش مصنوعی…
چگونه یک متخصص BI تبدیل؟ این یک مسیر خطی نیست،…
برنامه Microsoft Power BI خود را به عنوان یک ابزار…
Api‌های POWER BI REST (رابط‎‌های برنامه نویسی برنامه) یک مجموعه…
فهرست