کاربرد هوش تجاری (BI)در تحلیل تکنیکال صنعت داروسازی

امروزه همانطور که می دانیم در صنعت دارو مدیران بازاریابی و فروش با حجم انبوهی از داده‏ های فروش ، به داروخانه‏ های مشتری خود روبه رو هستند. در زمینه داروسازی ،.ارزش تجزیه و تحلیل داده های مدرن زیاد است و این هم برای تولید کنندگان قرارداد و هم برای تولید کنندگان محصولات صادق است. با این وجود ، هرچه درک شما از رقابت دقیق تر باشد و نسبت به تغییر مقررات انعطاف پذیر تر باشید ، فروش محصول شما سود بیشتری خواهد داشت.

داروسازی

داروسازی

یکی از روش‎هایی که به آنان در کنترل وضعیت بازار، رقابت با سایر رقبا،.برنامه ‏ریزی هر چه بهتر برای افزایش فروش محصولات خود و در نتیجه هدفمند‌کردن فعالیت‎های بازاریابی کمک خواهد کرد.,آگاهی از بخش‏بندی‏ های مختلف مشتریان و سیاست‏ گذاری بازاریابی و فروش بر‌مبنای آن خواهد بود. همچنین شرکت های داروسازی باید بهترین ابزارهای موجود را برای افزایش درآمد ، کاهش هزینه ها ، کارآمدتر کار ، بهبود آگاهی از برند بازاریابی و وفاداری مصرف کننده در کنار سازگاری با تغییر مقررات و انطباق ها  شناسایی کنند.

برای پیروزی در رقابت ها ، شرکت های داروسازی موظف هستند که داده های خود را که در چندین منبع داده ذخیره شده اند.و با تجزیه و تحلیل درست  این اطلاعات تصمیم گیری دقیق را انجام دهند. این جایی است که هوش تجاری می تواند به شرکتهای داروسازی و بیوتکنولوژی کمک کند تا بینش غنی تری نسبت به تجارت خود داشته باشند .همچنین می تواند داروهای مقرون به صرفه و با دوام را شناسایی کند.

در زیر به چند مورد از تاثیرات هوش تجاری بر عملکرد بازاریابی شرکت های داروسازی اشاره می شود:

  1. تعیین گرایش های تجاری سازمان که موجب می شود تا سازمان بدون اتلاف وقت ،.هزینه و انرژی در سایر سیرها بر اهداف خود متمرکز شود.
  2. تحلیل عمیق بازار و پیش بینی آن که می تواند قبل از اینکه رقبا سهم بازار خود را توسعه دهند،.منافع جدید بوجود آمده در بازار را به اکتساب خود درآورند.
  3. بالابردن سطح رضایتمندی مشتریان و شناسایی مشتریان دائمی که وفا دارند.
  4. تقسیم بندی مشتریان و ایجاد تنوع در روش برخورد با هرگروه از مشتریان.
  5. افزایش کارایی سازمان در امور داخلی .
  6. استانداردسازی و ایجاد سازگاری بین ساختارهای سازمان.
  7. تسهیل در تصمیم گیری که جزء اهداف اساسی هوش تجاری محسوب میشود.

 

نوشتهٔ پیشین
کاربرد هوش تجاری(BI) در تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال
نوشتهٔ بعدی
چطور SSIS Package را به Web Service متصل کنیم؟
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

آخرین مطالب


گوگل با معرفی مدل جدید زبان بزرگ خود (LLM)، Gemini…
گوگل بارد Bard یک چت بات، انقلابی برای هوش مصنوعی…
چگونه یک متخصص BI تبدیل؟ این یک مسیر خطی نیست،…
برنامه Microsoft Power BI خود را به عنوان یک ابزار…
Api‌های POWER BI REST (رابط‎‌های برنامه نویسی برنامه) یک مجموعه…
فهرست